klanten gaven ons een review op Kiyoh

Stap 1

Stap 3

Wij zorgen er voor dat alles
wordt geregeld

Muziek is een onmisbare gast

Heb jij een sublieme muzieksmaak?

Je bent een feest aan het organiseren, of een zakelijk evenement, een bruiloft, een beurs, een festival, een verjaardag- of vrijgezellenfeest. Er zijn zoveel verschillende gelegenheden waarbij muziek onmisbaar is maar waar niet elke soort muziek welkom is. Bij een beurs zijn een paar kleine speakers niet afdoende en bij een vrijgezellenfeest ga je geen presentatieset voor 200 personen neerzetten. We lichten een paar opties uit en waar je ze allemaal voor kunt inzetten.

De Spinkit - de ehh, wat?

De Spinkit is een mobiele DJ set die je in combinatie met een DJ huren kan. Extra cool: je kunt er zelfs een saxofonist, trombonist of violiste bij inhuren. Deze compacte, mobiele set kun je overal heen rollen en zo specifieke groepen mensen in je publiek verblijden met goede beats. Lekker makkelijk aan te sturen met een Iphone en Ipad en nul komma nul irritante snoeren of kabels.

Met de ingebouwde microfoon kun je ook toespraken geven. Handig voor zakelijke evenementen, of misschien wel een sportdag waarbij je deelnemers opzweept met snelle muziek en een motiverende speech. Maar ook allerlei feesten - groot of klein, persoonlijk of zakelijk - kunnen opgeleukt worden met de Spinkit.

Een beetje traditie mag wel

Pak je het zelf liever wat traditioneler aan? Huur DJ apparatuur. Of je nou DJ mixers, DJ sets, platenspelers of cd-spelers huurt, je publiek gaat het sowieso waarderen. Tenzij ze natuurlijk niet net als jij een sublieme muzieksmaak hebben, dan hebben ze gewoon pech. De DJ kan magische muziek maken en de juiste sfeer opzoeken. Vooral geschikt voor festivals en feesten maar laat je niet afschrikken: voor een bruiloft, congres of bedrijfsopening kun je ook prima iemand de beats laten verzorgen. Geef dan wel instructies over het muziekgenre. Je wilt vast geen 'Broodje bakpao' horen op een congres.

Lees onder verder voor meer muzikale tips.

Populaire muziek producten

Makkelijk Pioneer djm 900 NXS huren

Pioneer DJM-900NXS DJ Mixer

€ 60,00 p.d. (incl. btw)
Makkelijk karaoke voor 50 personen huren

Karaokeset voor 50 personen

€ 200,00 p.d. (incl. btw)
Makkelijk silent discoset voor75 personen huren

Silent disco (voor 75 personen)

€ 750,00 p.d. (incl. btw)
spinkit huren

Spinkit Mobiele DJ Set + DJ

€ 850,00 p.d. (incl. btw)

Stilletjes foute hits luisteren

Schorre keeltjes lallen of toch stilletjes genieten van foute hitjes?

Schorre keeltjes lallen

Niet helemaal de aangewezen muzieksoort voor zakelijke gelegenheden (behalve misschien een personeelsfeest) maar karaoke doet het wel heel goed op allerlei andere momenten. Denk bijvoorbeeld aan vrijgezellenfeesten, studentenfeesten, verjaardagen of bruiloften. Wat is karaoke muziek? Alles waarmee je goed kunt meelallen, vooral klassiekers. Maar wees ook hier wijs. Misschien moet je niet Marco Borsato’s ‘Ik leef niet meer voor jou’ aanknallen op een bruiloft maar nodig vooral het bruidspaar uit om Nelly & Kelly’s ‘Dillemma’ te lallen. Waar vind je karaoke muziek? Simpel: YouTube.

Stilletjes foute hits luisteren

Nog zo’n originele maar dan met minder overlast voor andermans trommelvliezen: silent disco. Iedereen met een koptelefoon op maar daar eindigt de gelijkenis: de een zwaait wild met zijn armen, de ander schudt verleidelijk de heupen en weer iemand anders danst sereen en sierlijk als een zwaan door de ruimte. Behalve voor originele feesten, is silent disco ook geschikt voor een beurs, een kermis of een festival waar men zich misschien even in een eigen wereld wil terugtrekken.

Simpel doch effectief

En dan zijn er nog de wat meer ‘standaard’ dingen die vooral geschikt zijn voor zakelijke events zoals lezingen, beurzen, congressen en bijvoorbeeld bedrijfsopeningen. Om een grote groep mensen aan te spreken heb je hiervoor nodig: een geluidsinstallatie, speakers en een microfoon. Maar niet alleen zakelijke events kunnen niet zonder deze apparatuur. Wat dacht je van een talentenjacht, concert, jubileum of dance event? Met krachtige speakers schalt zo jouw stem uit over de menigte en hangt iedereen aan je lippen.

Klein maar fijn

Een andere traditionele manier van muziek verzorgen: niet zelf doen. Huur een artiest of band in - dit kan van een zanger tot een pianist, een DJ tot een volledig orkest of volledige band. Kijk bijvoorbeeld op de site van Evenses en fix via hen precies de juiste muziekvirtuozen die je nodig hebt. Een singer-songwriter voor een intieme groepje, een DJ voor een flink feest of een country-band voor een themafeest, van alles kan!